4 Ağustos 2015 Salı

pazartesi spora başla(yama)mak…

son yüzyılın hedefine asla ulaşmayan eylemlerinden birisi: pazartesi spora başlamak.

Milletçe kendimize göre önem verdiğimiz bir işe başlarken genelde pazartesi, ayın biri, yılbaşı gibi zamanları beklediğimiz yadsınamaz bir gerçek. İşte spora başlamak da bunlardan biri.

Yalnız işin ilginç tarafı şöyle bir huyumuz daha var; eğer ezkaza pazartesi spora başlayamamışsak bunu salıya değil otomatikman önümüzdeki pazartesiye erteliyoruz. Gerçekten çok ilginç!

Ve elbette önümüzdeki pazartesi de bir mani çıkıyor sonra biz o bir türlü atamadığımız “beş kilo fazlam var” ile hayatımıza devam ediyoruz. Hem de yıllarca.

Tabi şimdi bu durumu tahlil etmek için bilimsel verilerden yola çıkmak benim işim değil. “Lan tembellikten işte n’olcak” der geçerim ama geçmeyeceğim. Çünkü pazartesi spora başlıyorum!

Şaka şaka. Ben spora pazartesi başlanmayacağını tespit etmiş bir insan olarak sağlıklı yaşam yürüyüşüme bugün başladım. Otuzlu yaşların tecrübesi işte; gerçekten istiyorsan yarına bırakma.

Yürüyüşlerimin bana sağlıklı yaşam getirmesi temennisinin yanı sıra “birkaç kilo fazlam”dan götürmesi de iyi dileklerim arasında. Ama asıl harika olan ne biliyor musunuz? Parkura  inince kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkıların ritmine kendimi kaptırarak yürümek hani… bir ben bir de sabah esintisi…


Sağlık varken, vakit varken, imkan varken bu huzura bir kez bile erememişsek hayatta çok büyük bir bir şeyi daha ıskalamışız demektir, benden söylemesi.

sevgiyle...

esra

https://eksisozluk.com/bu-pazartesi-spora-ve-diyete-basliyorum--4031523




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder